ה"נורבגי" החרדי הראשון • ביטון התפטר כדי לאפשר לגואטה להיכנס לכנסת

פי שחשפנו כאן ב"קול חי" שר הפנים אריה דרעי החליט שלא להתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי, ומועצת חכמי התורה של ש"ס החליטה כי סגני השרים נהרי וכהן יתפטרו ברוטציה ולאחריהם אף שר הדתות אזולאי.
איתי גדסי 1 Comment on ה"נורבגי" החרדי הראשון • ביטון התפטר כדי לאפשר לגואטה להיכנס לכנסת
פי שחשפנו כאן ב"קול חי" שר הפנים אריה דרעי החליט שלא להתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי, ומועצת חכמי התורה של ש"ס החליטה כי סגני השרים נהרי וכהן יתפטרו ברוטציה ולאחריהם אף שר הדתות אזולאי.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרסום ראשון: חיים ביטון מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס "בני יוסף" הגיש לפני זמן קצר את התפטרותו מרשימת ש"ס לכנסת, זאת לקראת יישום החוק הנורבגי בש"ס במסגרתו יתפטר סגן שר הפנים והנגב והגליל משולם נהרי, ובכך יאפשר את כניסתו של חבר מועצת עיריית בני ברק יגאל גואטה לכנסת.

ביטון, המוצב במקום התשיעי ברשימת ש"ס לכנסת,  מתפטר מהרשימה לאחר שלפני כחודשיים התפטר אברהם מיכאלי, אשר מונה לתפקיד יו"ר ש"ס בהסתדרות העובדים.

התפטרות ביטון

כפי שחשפנו כאן ב"קול חי"  שר הפנים אריה דרעי החליט שלא להתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי, ומועצת חכמי התורה של ש"ס החליטה כי סגני השרים נהרי וכהן יתפטרו ברוטציה ולאחריהם אף שר הדתות אזולאי.

בשבוע שעבר הביע חבר מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני את תמיהתו מדוע החוק הנורבגי לא מיושם בש"ס. והודיע כי יו"ר ש"ס אריה דרעי יכריע מי מסגני השרים יתפטר במסגרת החוק הנורבגי, ויביא את הדברים לפני מועצת חכמי התורה כדי שתאשר את ההחלטה.

במוצאי שבת האחרון הכריעה מועצת חכמי התורה במכתב עליו הם חתומים כי סגני השרים איציק כהן ומשולם נהרי ולאחריהם השר אזולאי יתפטרו מהכנסת ברוטציה. הראשון שיתפטר יהיה סגן השר נהרי.

למרות הצהרות דרעי מהעבר כי הוא עצמו יתפטר במסגרת הנורבגי, חשפנו כאן בקול חי כי דרעי החליט שלא להתפטר, לאחר שלדברי מקורביו הוא סובר כי יו"ר מפלגה צריך להיות בכנסת כדי להיות בקשר רציף מול חברי הכנסת.

כפי שציינו, מי שייכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי יהיה יגאל גואטה חבר מועצת עיריית בני ברק המוצב במקום התשיעי ברשימת ש"ס לכנסת.



1 תגובות

מיין תגובות